Onsdag

Har precis varit o lämnat thilde på dagis hon ville verkligen inte dit idag varför vet jag inte, men de gick över snabbt igen. Stod o pratade med susanna en stund  så kommer dom ut o då fick thilde syn på mig o blev jätte ledsen, väldigt dumt av mig o stanna kvar när jag vet att hon blir så ledsen så nästa gång vi pratar så får vi gömma oss.
Thilde har blivit lite mer mammig nu men tror de e för theodore har kommit, inte för hon e svartsjuk eller något sånt men har inte lika mycke tid för henne som jag hade innan så de e nog därför. Hon kommer alltíd vara min lilla thilde!

Måste få kräka av mig lite!
Varför är det alltid jag som ska behöva höra av mig om man ska hitta på något,aldrig att någon kan höra av sig. Så nu ska jag inte höra av mig, men gör jag inte de så kommer de inte hända så mycke i min vardag. O en sak till folk ska inte bry sig om hur andra lever sitt liv, vill man har många barn så fine skaffa så många barn du vill, vill du inte har några så skaffa inte några. Jag har alltid sagt att jag vill ha fyra barn, fem med alex då. Har två nu o vill hemskt gärna ha fler men när det vet jag inte, men då kommer folk o säger en massa det bryr jag inte mig om vill jag ha fler så e det mitt val, mitt liv så de så. Folk som gnäller o snackar skit om andra är oftast svartsjuk på dom personerna o har verkligen inget bättre för sig om om orkar lägga energi på sånt!
Så nu fick jag kräka av mig lite skönt var de!

Idag händer det inte så mycke har en del tvätt som ska hoppa in i maskinen o dammråttor som vill in i dammsugaren så lite sånt roligt får det bli för lilla mig idag. O självklart en massa mys med mammas gosse!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0