Saknar....

...min stora mage,känna sparkarna o när bebisen kör sina runder, jag bara älskar det!
Många klagar på att de e jätte jobbigt o mår dåligt o allt vad de nu e o vara gravid,men inte jag de e så mysigt,saknar de jätte mycke, kommer väl igen någon gång vem vet ;) hihi, love it!

Har lämnat Prinsessan på dagis o prinsen nannar då passar mamma på o äta lite frukost innan hon ska ta tag i bomben här hemma, ska slänga in en  maskin tvätt oxå så vi har rena kläder haha.

Igår körde vi till calinen o noah o mös lite, noah e en sån busunge en riktig goding :) fick även hittat vinter skor till loppan så nu är det bara vantar o mössa o se om jackan vi beställde passa. Överallen som hon hade förra året passar henne i år med haha,inte växt så mycke sen förra vintern min lilla loppa :) måste även köpa fler kläder till henne,tjocka tröjor o jogging dress o lite annat så hon har när hon e på dagis. Nästa vecka börjar hon på den stora avdelningen,men hon vill vara kvar hos dom små men tror de blir bra när hon väl varit där ett tag. Hon e så duktig!

Jag har nog aldrig varit med om en bebis som smilar o små skrattar redan vid två månaders ålder, tidigare än de till och med, som min theodore gör. Han e den finaste gossebebisen som finns <3

Ska ta tag i tvätten nu innan bebisen vaknar :)
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0