Som han snackar :)

Man kan verkligen inte ta miste om vem som e pappa till mina älskade barn för dom båda har hans näsa, ser ut som honom o de man verkligen inte kan ta miste om e att båda två  pratar lika mycke som honom o då menar jag väldigt mycke haha. Men de e så de ska vara!



Dom finaste som finns <3

På fredag ska thilde ha Haloween fest på dagis o jag frågade vad hon ville vara utklädd till då sa hon spöke, så självklart ska hon få vara de då. Så i morgon bär de av till staden för o fixa lite till spöket, typ smink o lite sånt. Tycker de ska bli skoj o få klä ut henne o hon har aldrig varit utklädd till något innan så de ska bli så roligt o se henne.

Just nu sitter jag o kollar på unga mödrar o bebsien sitter i babysittern o thilde stoppar om honom med filt o busar med honom, dom e så fina tsm <3

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Om de blir för rörigt här hemma kommer vi =)

2010-10-27 @ 17:55:21
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0