Söndag hela dagen lång!

Mikko jobbar så jag o mina små troll här hemma i gislöv hos mamma o pappa, ovanligt jag vet haha. Men kan lika bra sitta här o uggla med dom som o sitta själv hemma o uggla.

Inatt vaknade min prins vid halv tre o var pigg, o när jag tände lampan o tittade på honom så sken han upp som en sol o då kan man inget annat än o bara pussa på honom. Han e den finaste prinsen som finns. Jag badade honom i morse,som den lille plaskar o skvätter han älskar verkligen o bada, de gjorde thilde med när hon var så liten o älskar det fortfarande.

Thilde har börjar på den stora avdelningen på dagis o hon trivs som fisken i vattnet, blir lite ledsen när jag lämnar henne o säger att hon inte vill vara på dagis men de går över lika snabbt igen. Nästan alla barnen kommer springandes när vi kommer på morgonen o säger "nu kommer thilde" o kommer o kramar henne. Det är ett super bra dagis!

Jaha vad händer denna veckan då?
Blir väl lite shopping eller vad säger du calinen? ;)
Måste ha tossor till bebisen,mössa o halsduk till thilde o så vill jag ha något till mig själv med om man nu hittar något. Det första man tittar på när man e i stan de e raka vägen ner till barn kläderna för de e roligast o titta på haha. Men något ska vi nog hitta :)

Thilde letar efter sin snutte så får gå på en snutte jakt hihi
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0