Suck

Japp nu sitter jag här igen i soffan med en kopp te o kollar runder på datan o pratar med calinen ett antal gånger i timmen haha. Såna nördar vi e haha!

Sitter även o har sten koll på hemnet om det kommit in något nytt hus till oss men just nu finns de inget som faller oss i smaken. Vill så gärna flytta,ha ett nytt o större hus, men det är lättare sagt än gjort, man ska ha pengar till de med. Man säger ofta att man skulle vilja vara rik så man kan köpa allt man vill ha som nu ett nytt hus, men hade man varit de hade man inte varit lyckligare. Man måste ha något o kämpa för o längta efter annars tror jag man hade varit olycklig. Kanke bara jag som tänker så, inte vet jag! Aja, vi letar vidare i alla fall :)

Det var så mysigt i morse,mikko gick upp vid sex tiden sen komma tillbaka vid halv sju o la sig igen o mös med mig o theodore o så låg vi o hörde på när thilde låg o snarkade från sitt rum, hon sov djupt kan jag säga haha, min lilla snuttan.

Vill att de ska hända något men vad vet jag inte,vill bara de!!!

Orkar inte skriva mer nu!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0