Vill HHAAA!!!

Det är så mycke man vill ha här i världen men finns inget bättre än att få kämpa för det o sen få tjäna ihop till saker o ting själv o inte alltid få allt serverat på silverfat. Jag jobbade från mars månad till juni månad,höggravid var jag med, cyklade varje dag för o lämna thilde på dagis o sedan cykla till jobb o tillbaka igen sen. Plus så cyklade jag ner till körskolan o hem igen,alla pengarna jag tjänade in på dom månaderna sparade jag till mitt körkort.
Måste faktiskt få berömma mig själv, få klappa mig själv på axeln klapp klapp o vara stolt övar att jag klarade o ta körkortet på bara två månader o som sagt vara höggravid o betala det själv. För det är svin dyrt med körkort o inte har man dom pengarna i bakfickan precis. Men stolt är jag, stolt som tuppen :)

Har haft mjölkstockning, fick de i onsdags hade hög feber under natten till torsdagen,jag gjorde som calinen sa till mig o då blev det mycke bättre men är fortfarande lite öm i boppisen. Men det konstiga var att jag fick lite snålt med mjölk efter de, kände inte riktigt när de "fylldes" på om man säger så och theodore åt väldigt ofta precis som att han inte blev mätt. Men nu är allt normalt igen eller ja nästan jag känner att det finns mjölk o theodore äter "normalt" igen så det är skönt.

Theodore är en riktig buse o inte ska han ligga ner i heller utan han är som thilde när hon var liten skulle stå hela tiden o de e just vad han gör,står o så ska man hoppa med honom så han flyger upp i luften de tycker han e roligt. Tänk han är snart 3 månader bara o skrattar o har sig redan o han är helt stel i naken nu el lite nicke docka e han men de e inte alls mycke. Min gosse!

Måste berätta en rolig sak thilde sa, hon fick fatt på en tampong o frågade vad e de mamma , så sa jag vet inte, då sa hon har man den i nejsan mamma, när sa jag. Då sa hon har man den i gumpen mamma, då skrattade jag så jag nästan kissa på mig för det lät så roligt när hon sa de. Inte klok den damen. Min sessa!

Nu ringde noah o ville prata lite :)
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0