Hej svejs!

Tänkte jag skulle skriva några rader här inne var ju ett tag sen, men så e de när man har sina små älsklingar o ta hand om :)

Allt går jätte bra med vår lille theodore, han e så snäll o go. Han växer som han ska, var på bvc två gånger sen sa hon att vi kan ta två veckor mellan i stället för en vecka som de brukar vara den första tiden för han äter o växer så bra. Skönt att de e så :)
Han e min lille knubbis teddy björn hihi ;)
Att man kan älska någon så mycke som jag älskar mina små älsklingar :)

Thilde har varit sjuk nu sen i torsdags men har som tur e inte haft feber mer, så i morgon ska hon till dagis o då ska dom åka till ystad djurpark. Första gången thilde åker till en djurpark, man skulle själv vilja se henne gå där o titta på alla djur o hennes miner. Men rolig för henne o gå med alla sina kompisar med. Sen är det även hennes första utflykt sen hon började dagis så lite nervös e man för o släppa ut henne haha, men jag vet att de kommer gå hur bra som helst, de e bara jag som e en typisk höns mamma ;)

Från de enna till de andra, idag börjar ullared på tv o de ska självklart sofie se. Vill oxå dit, jätte jätte mycke :) får se när man kan ta sig dit upp, mikko är nog inte så svår flörtad när de gäller de för han själv tycker de e skoj o gå där!

Mikko jobbar länge idag som alla andra dagar, han har så fullt upp nu så vi hinner knappt ses :(
Har jag tur så ses vi innan jobb o innan vi lägger oss, men sånt e livet om man ska bli rik hihi ;)

Nä nu böjar Ullared!!!

Kramiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0