ojojoj...

vad tiden den går, o jag har mycke o göra o tänka på just nu!
De e bara till o bita ihop o ta tag i sakerna, men de mesta e roliga saker :)

Håller på o planera Theodores dop för fulla muggar, allt är nästan klart bara några få saker kvar. O låtarna är utvalda som des ska sjunga, får hålla i traditionen att hon sjunger på dopen, sjöng på thildes o noahs. De e så mysigt o fint!
Snart kommer folk o frågar vad man önskar sig till honom, o svaret e vet inte, vad ska man önska sig, e där något man behöver, hmmm??!!
Men vill inte ha något sånt från guldfynd de e något jag vet i alla fall, de har man ingen nytta av precis.

Theodore växer så de knakar nu, han e en liten buttig sak hihi, men där ska vara något o ta i tycker jag. Han e min lille teddy björn mysss pyss!

Thilde, ojojoj vilken liten bestämt dam hon har blivit, haha! Som jag sagt innan inte klok någonstans. Idag när jag dammsög så satt hon o åt banan i soffan o hon vet att när jag dammsugat färdigt så brukar jag torka soffbordet. Så kom hon ut i köket o ingen banan hade hon med sig så jag gick in o skulle torka bordet då hade den smarte lilla sessan satt bananen i en ljusstake som jag har på soffbordet. Så frågade jag varför hon satt den där då sa hon, "så du inte ska torka bort den" haha fy vad jag skrattade åt henne :)

Nu ska jag mysa lite med mammas gosse <3 
Höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0