Städning var de ja!

Just nu sitter jag här i soffan med min lille data i knäet, japp jag har skaffat mig en liten liten data som jag ska kolla runder med :)

Har lämnat thilde på dagis o hon belv så ledsen när jag gick, de gör så ont i hjärtat när hon blir så ledsen att man bara vill ta med henne hem igen. Men de går över snabbt igen när jag gått men ändå!

Mammas gosse ligger i vagnen o nannar kudden så gott, hade ingen bra natt igår var vaken i stort sett hela natten från o till hela tiden för han hade snor i kanalen. Men nu i natt har varit betydligt bättre, men han e så envis precis som sin syster, vill inte ta någon napp fast han har sånt sugbehov emellan åt. Men de kanske kommer me tiden.

Usch ska städa idag inget skoj men de e sånt som måste göras, har redan slängt in en maskin tvätt så den e väl snart klar då e de bara till o slänga in en till.

Ska till diana idag o få fixat håret ska bli så skönt, måste unna sig något efter allt som har hänt o plus så vill man vara fin till på tisdag o allt som kommer hända framöver. o de behövs verkligen fixas till oxå!

Nu ska jag hämta min bäste vän så en kan få äta upp dammråttorna ;)

Love My Family <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0