Tjabba tjena...

.. här e jag ;P

Nu var de hundra år sen jag skrev ett litet inlägg, har haft så mycke o tänka på o göra så de e full rulle hela tiden.

Min älskade mormor gick bort så vi har haft begravning för henne, så fint de var kunde inte varit bättre.Fick även träffa våra kusiner på mammas sida som vi inte träffat på flera år det var förstås jätte roligt. Theodore o noah fick följa med dom förstod ju inte vad dom gjorde där men hade thilde varit med så hade hon frågat en massa så hon fick vara hos nathali o bebis lucas,tack gummsi för hjälpen :)

Samtidigt som vi har planerat begravningen så har jag planerat Theodores dop, kändes konstigt att både planera en begravning o ett dop samtidigt. Men nu är den jobbigaste biten över så nu är det bara lite av planeringen till dopet kvar. Vet vad jag ska köpa,beställa,göra mm. Får skriva mina lister som jag alltid gör när jag ska göra något så jag inte glömmer något så blir allt bra, hoppas jag i alla fall.

Theodore växer så de knakar, han e min lille teddy björn. Han pratar jätte mycke, undra vem han fått de ifrån haha, hans far kanske. Även thilde har ärvt de av honom så två små pratkvarn har jag haha. Och så smilar han oxå jätte mycke när man pratar med honom o när han ligger o pratar med sig själv. Han e den finaste gossen som finns <3

Thilde är förkyld o har öroninflammation eller har haft början på de i alla fall så vi var på vårdcentarlen i måndags o fick pencillin så nu är hon frisk igen, bara näsan som rinner lite o hosta men de har alla mer eller minder nu vid denna tiden.

Min thilde är världens bästa storasyster, jag städa o dona o hade mig igår men så blev gossen trött så jag la honom i vagnen o körde honom lite tills han somna men sen vaknade han igen o när jag kom in så stod thilde o körde honom fram o tillbaka o då hade han redan somnat. O hon var så stolt för hon hade somnat honom min lilla mini mamma thilde <3

Så småningom kommer det bilder på mina älsklingar, men de får bli när jag har hittat sladden haha, jag e så yr i pottan så de inte e klokt. De e gravidglömskan som sitter kvar haha, fråga calinen hon får toss på mig i mellanåt haha! De e sånt folk får ta när dom e med mig haha!

Nä nu ska vi äta!
Får se när jag skriver nästa gång!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0