Goddagens :)

Just nu sitter jag i soffan o väntar på att idol ska börja igen efter all reklam, nyheter o allt vad de nu e, spännande o se vem som går vidare till finalen nästa vecka :) Usch vi har haft maginfluensa i huset, Thilde började o de var så synd om henne sen var de Mikko o där emellan hade Theodor hög feber o jag e fortfarande förkyld. Så värsta sjukstugan har de varit, men nästa vecka blir de dagis igen. De blev inget med de jobb jag pratat om innan för de blev bara klydd o kom aldrig igång med de, men har andra planer när de gäller jobb så håll tummarna för de går vägen för mig ;) O bebis i magen växer, e i vecka 18 nu men ser ut som jag e i vecka 22 haha, o jag mår fortfarande illa om dagarna o kräks som en kalv på morgonen. Gjorde de med dom andra två men inte så här långt in i graviditeten, så tycker de e lite skumt. Visa tror de kanske e twins pga de men nä de tror inte jag haha, de hade varit galet av nått!! Så får se på torsdag när vi ska på första ul om där e en el två haha, nervös e jag men de ska nog gå bra. Har redan hunnit fixa visa saker till bebben, tidigt jag vet men egentligen e jag sån som vill vänta med såna saker men dessa saker var bara såna fina klipp o som jag velat ha så kunde inte låta bli. Men dock kommer dom inte finnas i huset förrän bebis kommit ut :) Inget hus har vi hittat än men letar för fullt :) Nä nu ska jag snart nanna kudden kommer ju en lördag med massa skoj o stoj :D Ha de nice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0