Avundsjuka eller vad??

Ja denna sidan e ju bara så knäpp nu men e inte inne så ofta o skriver ändå men lite störigt e de haha Sitter just nu i soffan o e såå trött har knappt kunnat sova inatt vet inte varför den var theodore täppt i näsan typ vid halv sex så vi gick upp då. O thilde e på dagis, som hon har längtat efter alla sina kompisar o tyckte de skulle bli så skoj o komma dit idag o alla hade saknat henne :) Jag känner att jag måste skriva av mig lite. Jag blir inte klok på vissa människor som tror att dom e något, hör av sig när de bara passar dom, kan prata o kommentera andra o sen inte bry sig om resten. Kan allt handla om avundsjuka eller e de mig dom tycker de e fel på ja jag vet inte. Men om de e mig dom tycker de e fel på så finns de inget jag kan göra åt för jag e jag o kommer alltid förbli mig själv! o om de e svundsjuka på att jag har två helt underbara barn som jag avgudar, har en man som e den bästa, hus, bil ja vad vet jag. Jag kanske inte e så engagerad själv till vissa eller vissa saker men kan vara att jag har bättre saker för mig än o snacka en massa skit o springa runt o reta sig på andra. Jag har mycke som jag inte trodde jag skulle ha nu men som jag e så stolt över att jag har fått!! Vill man ha något så får man lägga manken till själv o fixa de, man kan inte sitta o vänta på att andra ska komma o trolla fram saker o ting. Säger de ännu en gång som jag sagt innan! Det är inte jag som förlorar något utan de e ni!!! Passar de inte så passar de inte, inget jag kan göra något åt! Thats it!! Nä nu ska jag kolla in en rolig sida som min kära sis har hittat hihi Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0