God kväll mitt i natten!

Har precis fått min bebis till o sova. Han somnade görst vid halv nio men precis när jag skulle lägga honom så vaknade han, hade denna lille krabaten tagit napp så hade han nog somnat, men han verkligen avskyr den. Men de kanske kommer senare el inte de får vi se. Sen jag fick liv iphon så har jag knappt suttit vid någon data, o alla dom senaste inläggen har blivit genom iphonen, lite tråkigt av mig jag vet men tycker de e smidigare haha! Japp syrran kan erkänna att den var rätt bra ändå denna saken ;) Thilde har varit sjuk typ hela veckan haft feber o i lirar hade hon jätte ont i halsen den stackarn men de e bättre nu tack l liv så tror de nöje dagis på måndag. Theodore e så go o glad alltid o kan sitta själv dock lite vingligt men ändå, sen kan han typ åla bakåt när han ligger på golvet sakta sakta går de men bakåt l lite framåt kommer han faktiskt. Han e en sån underbar liten bebis i så duktig på o äta o allt annat. E sp stolt över mina två små troll sände inte finns ord till hur mycke jag älskar dom! E verkligen dom finaste som finns! Nu ska jag göra mig i ordning för bingen! God natt sov gott! Jag älskat min Mikko <3 skulle jag gjort utan dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0