Hej!

Det var ett bra tag sen jag skrev sist, har inte haft tid o skriva. Sen händer de så mycke om dagarna som man vill skriva o berätta om men när man väl sitter där o ska skriva så kommer man inte på vad de var för de finns som mycke som sagt. Gossen han växer som bara den går för fort, vill ha honom som bebis länge länge länge, men nu äter han mat o allt möjligt, sitter själv dock lite vingligt men han e så duktig. Vänder sig både från rygg till mage i vise versa. Min älskade gosse finaste som finns! O alltid lika glad kvittar i de d tre på natten då skiner han upp som en sol! Älskade unge! Thilde e såå duktig, börjat på dagis igen o de går jätte bra o hon trivs där. Min prinsessa börjar verkligen bli en stor flicka som verkligen vet vad hon vill, har hon bestämt sig för något så ska de va så, o de e rätt!! ;) Min lille loppefis!! Livet kan allt förändras på bara en sekund både för gott o ont!! Men de e de bästa vi har för att kunna uppleva saker o ting, så ta vara på de du har o alla runt omkring dig gör du vet aldrig vad dom kan hända!! Nu ska jag hoppa in i duschen innan bebisen vaknar! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0