Söndag

Nu var det söndag o ett tag sen jag skrev här inne. Är just nu hemma hos päronen men trollen vi har sovit här inatt för thilde skulle Sivs här o tyckte vi oxå skulle göra de så de gjorde vi. Jag o gossen har sovit som stockar i maddis säng i natt. Jag tyckte Mikko o alex skulle ha en grabb kväll igår så de passa bra vi var här. Men de kändes konstigt tyckte både jag o Mikko att vara ifrån varandra en hel natt haha, men så blir de när man e som ett gift par hihi ;) Mikko jobbar o sliter jätte mycke tycker så synd om honom har knappt träffat honom på denna veckan så saknar honom jätte mycke. O alex har haft magsjukan oxå o tur vi slapp de, peppar peppar ta i trä får jag dock säga haha. Måste berätta en gullig grej thilde sa igår när jag skulle klippa henne. Jag frågade hur hon ville klippa sig då säger hon, klipp mig vackert! Haha så go hon e min fia! Nu vaknade min bebis efter ha sovit jätte länge. O vi ska äta stek mums! Kisses and huggs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0