Tisdag

Ja då var vi inne på en ny vecka o nya tag, men helgerna går för fort tycker jag. Man hinner knappt med något förrän de e måndag igen. Just nu e jag o trollen hemma i gislöv då jag var tvungen o komma hemifrån lite pga mitt illa måående, hoppas de snart går över. Men som jag sa till caroline i morse vad gör man inte för den lille knodden som ska komma sen ;) Kan inte förstå att vi ska ha en liten till, var ju inte så längesedan Theodore var så liten men vad jag längtar. Vi ska inte ta reda på vad de är denna gången heller fast de kliar i fingrarna, men har jag klarat mig två gånger innan så ska jag klara mig en tredje gång haha! Vi letar ju hus för fullt men de e svårt o hitta något tillräckligt stort för oss o som inte kostar hur mycke som helst i heller. Men de e tur vi båda har bil så vi kan leta lite ute på landet där vi båda vill bo. Inte för långt bort men en bit göt inget, o plus så är priserna lägre ute på landet så vi håller utkik för fullt. O en sak till vi måste ha innan bebben kommer, en större bil haha. Mikko köpte en ny firma bil med plats för nio pers, men även jag måste ha en större för om jag ska någonstans måste jag ha syskon vagnen med mig o om alla kidsen ska med, så minst en 7 sittsig får jag ha. Dyra saker men ett måste! Aja allt löser sig när tiden kommer :) Nu ska jag mysa lite med min lille gosse <3 Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0